sunnuntai 24. elokuuta 2014

Gotleetti vai atleetti...prinsessa?



                                                    Gotleetti, atleetti vai prinsessa ?








Lapsilta kysytään aika usein, et mikä haluat olla isona?   muistaakseen itse sanoin, et hoitaja.... joo ...never...
olen käyny kouluja ja missään ei ole sinällään tullu vastaan hoitajaa... tai hoivaviettiä ... :) no olen agrologi & osaan maahommat . osaan ajaa traktoria ym. ..... ---> (monet meistä myös)... osaan tehdä asioita lehmien & sikojen kanssa & ilman niitä :) ---> pätee myös joihinkin  ihmisiinkin....ei ole hukkaan heitettyä aikaa... mitä tän ajan nuoret haluu...kaikkea & paljon... itsellä 3 poikaa ja olen päässy aika helpolla tähänasti, mutta nyt alkaa teini ikä ja mopo kausi,,, .....-> olen joo kuullu siit ihan tarpeeks....jos ois ollu fiksu ihminen...oisin säästäny mopoon ym. menoihin rahaa... nyt tuntuu ja erottuu onko poikia vai tyttöjä... no saa mopon tai mopot -----> isältä :) mut oikeesti helpompaa ollu ku ne vaan oli ja konttas... :)

itse olen vasta nyt ymmärtäny mikä mun tarkoitus täs "pallos" o ollu & teen sen eteen kaiken...kehonrakennus & fitness. kaikkee o nuoruudessa kokeiltu & hyviks tai huonoiks havaittu....on ollu balettii, tanssii, steppii,pesäpalloo,  mut no never again...
kehonrakennus & fitness o mulle oikee ratkaisu .... tää on mun juttu..... Miks aikuisilta ei kysellä, et mitä haluat tehdä "isona" vai ollaanko jo liian vanhoja siihen....no.... mä en ole :) vaik ikää koht 40 v ... & lisää vuosia edessä.... Ihope so...

Näöllisesti musta ei saa missiä ei primadonnaa, mut lihaksia saa.... varmaan sopivasti "mies" hormooneja :)
Saan pienellä vaivalla isoja tuloksia aikaan mikä on mulle onneksi ihan hyvä asia.... ei tarvii käydä vuosia salilla vaan riittää ihan pieni hetki ....mut vaatimustaso kasvaa koko ajan ....haluan enemmän, olla vielä parempi & isompi ,,,,






Jokaisella on joku oma juttu ja haluaa tai pyrkii tekee kaikkesa sen eteen....toiset heittää keihästä...juoksee tai osa konttaa ---> baarista kotiin :D ...joo ... mut jokainen asettaa omat tavoitteet itsellesä... ja mun o ens vuoden syksyllä & tavoite lava & huippukunto & palkinto .... siitä lähetään nyt etiäppäin.....

jokainen meistä haluaa jotain....jokainen toivoo jotain, mutta sen jonkin täytyy lähtee sydämestä  & sielusta...kaikille o oma aikansa & paikkansa. JA SE HETKI !!
Sitä ei saavuteta hetkessä vaan täytyy olla kärsivällinen.





XXX Mira



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti