tiistai 17. kesäkuuta 2014

hiljaisuus, rauha & lepo ... vain minä itse vihdoinkin...

tää välillä on niin totta ....

Viikko on menny taasen kuin siivillä.... tuntuu, että on tehny miljoona asiaa kerralla tai ainakin yrittänyt ...aika vaan tuntuu loppuvan kesken, ei vaan voi mitään ...höh....saisko tunteja päiviin lisää, kiitos :) .

Keväästä asti olen oikeasti alkanut kaipaamaan jo poikien koulujen loppumista ja heidän joka kesäistä kesälomaa isänsä luona. Kahden vanhemman pojan isä asuu Turussa, joten olemme keskenämme sopineet sen, että pojat viettävät siellä pidemmät lomat ja pienemmät viikonlopun kestävät reissut katsotaan sitten erikseen. Meillä tämä tuntuu toimivan, mutta se tarkoittaa minulle sitä, että vietän heidän kanssa vuodessa monta monta päivää....joten ymmärrätte toivottavasti sen miten kaipaan aina näitä pidempiä vapareita.

Vanhin poika lähti koulujen loputtua isällensä, nuorimmainen lähti nyt viime viikolla ja keskimmäinen nyt viime sunnuntaina ....hiljaisuus, rauha & lepo ....3 sanaa niin ihanaa, tätä olen odottanut jo jonkin aikaa... vielä en ole ihan sisäistänyt tätä olotilaa, välilläodottaen että joku porhaltaa ovesta sisään ja itseasiassa muutamana aamuna olen miettinyt, et pitikö mun herättää joku ja sit tajuun ettei täällä olekkaan ketään. No sitä sattuu ....

Mutta tää on sitä mun aikaa itselleni, mun omille menoille & ihmissuhteille ym. Ei tarvitse soitella pojille kysyen väliaikatietoja, ei tarvitse miettiä koska menee & minne menee & kauan menee ..voi rauhassa keskittyä itseensä & ladata akkuja loppuvuotta varten....NIIN ihanaa <3 . Jotkut ystävät ovat aina kummastellu tätä asiaa, et kuinka voin olla erossa lapsista melkein koko kesän----> vastaus: ihan helposti ...olen kummiskin heidän kanssa viettänyt enemmän aikaa kuin moni muu perheellinen...nykypäivänä on kummiskin mahollisuus soittaa ....

Mun omat pojat niin rakkaat....& välillä vähän vähemmän...elämää rauhallisuudesta ADHD:n

 

Joo eli suurimman osan kesästä siis vaellan tällä pallolla yksin, omien menojeni kanssa.... Menoista puheenollen 14 pv lauantaina oli bc:n tiimipäivä treellä ja oli todella mukava reissu  varsinkin lasten leikkipuistossa touhuuminen aivan lopuksi .... punnerruksia, leuanvetoja, vatsaliikkeitä ym. muutamia katseita saatiin niin puistossa olleilta aikuisilta ja niiltä lapsilta, jotka tekivät lähempää tuttavuutta meistä ja ympäristöstä...en vaihtais päivää & siinä mukana olleita ihmisiä pois ...  I love us ...


Kuva
vatsat vatsat...



 Joo, eise niin helppoa ollut kuin kuvittelin. Vaikeeksi noi liikkeet näemmä saa ja tuntu ettei salilla käynneistä ole juurikaan ollut hyötyä..aivan erilaisia liikkeitä, liikeratoja ja painotuksia...Opin ainakin sen, mitä jatkossa lähen vähän enemmän treenaamaan... eli alavatsat & leuanveto..... aivan surkeeta .... olen aina pitänyt, että itellä on suht hyvät vatsalihakset, mutta toisin kävi. Tai no ehkä noi ylävatsat o hyvät, mut en ole tajunnu ollenkaan harjottaa alavatsoja yhtä paljon ...huomas kyllä :) . Leuanvetoja olen vältellyt joulukuussa murtuneen kylkiluun takia, joka oikeastaan nyttemmin on antanut tehä paljon vapaammin eri liikkeitä. Eiköhän tämä tästä lähe taas käyntiin & motivaatio on erittäin korkealla ja jaksaminen...


      


Salilla olen käynyt päivittäin ...tietty pitänyt pakollisen vaparin ...olen nyt kokeillu sit yhen lihasryhmän harjoittamista ja se on ainakin musta tuntunut hyvältä, jaksaa paljon paremmin ja saan tuntuman kyseiseen lihakseen...ja seuraavien päivien polttava tunne lihaksessa kertoo sen, että harjoite on mennyt oikeaan osoitteeseen... ihanaa, vihdoinkin :) . Luulen/tiedän, että tää tulee muuttumaan kun tapaan valmentajan ens kuun alussa ja tehdään vuosisuunnitelmat + muut jutut ....mutta nautin nyt näistä omista salikuvioista siihen asti :) ... odotan aivan innolla valmennuksen alkua...Haluan näyttää itselleni ja myös muille mihin tää mamma pystyy....



  







       
                                 Hiukset lyheni...pikkasen uudistusta & raikkautta ... new me <3


Tällä viikolla ei ole kyennyt ihan puhtaasti ruokaohjeiden tai suositusten mukaan menemään... töissä ollut kakkukahvit ym. ja  ihan ikiomat synttärit tänään 17.6 & täytin nyt sen 39 vuotta....ja tiedättekö mitä, en ollenkaan tunne itseäni yhtään niin vanhaksi kuin olen ja en omista ikäkriisiä .... olen just tyytyväinen omaan ikääni & juuri tän ikäisenä myös haluan olla.... olen tällähetkellä onnellinen ...tuntuu todella hyvältä :) .
Juhlin nyt juhannuksena synttäreitä valkoviini a´la limen kera & mässyjen. Olen sen niin ansainnut ja lataan itseni tulevaa vuotta varten.... & jotain hyvää olen töissäkin tehny, sillä sain jopa 5 päivää vapaata nyt jussina....aivan loistava ajankohta mulle ... Nyt alkoi mun kesä ...



                                                                     XXX Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti